Bugaboo | Activatiecampgne Bugaboo Cameleon3

Introductie Bugaboo Cameleon3 in Nederland

De ultieme all-terrain kinderwagen voor de beste rit ooit.

Voor de vernieuwde, veelzijdige, compacte & lichte Bugaboo Cameleon3 werd Scrambled Ads gevraagd om een activatie campagne te ontwikkelen voor extra online aandacht. Wij organiseerden eenmalig de Bugaboo Cameleon3athlon. Voor tien aanstaande ouders was in hartje Amsterdam een uitgebreid parcours uitgezet waarbij de Bugaboo Cameleon3 op de proef werd gesteld in de stad, het bos en op het strand.

Vragen of meer info over deze case?
Neem contact met ons op. Wij vertelen je graag meer over onze aanpak voor de activatiecampagne van de Bugaboo Cameleon3.

Bij de start in de P.C. Hooftstraat zagen we hoe snel en eenvoudig de wagen is te vervoeren met de auto. Van hieruit gingen de deelnemers per MINI naar het Vondelpark om al wandelend het parcours vol hindernissen en 3 verschillende ondergronden af te leggen. Het winnende paar ontving na afloop bij de finish een spiksplinternieuwe Bugaboo Cameleon3 t.w.v. € 996,- uit handen van de zwangere Studio Sport-presentatrice Aicha Marghadi.