BPD Ontwikkeling & De Nijs | Gebieds- & verkoopcommunicatie Slachthuisterrein

Een nieuw woon- en werkgebied met een rijk Haarlems verleden

Slachthuis wordt nieuwe hotspot van Haarlem

Aan de oostkant van Haarlem wordt het historische Slachthuisterrein getransformeerd. BPD Ontwikkeling en De Nijs creëren een plek waar bewoners zich thuis voelen, elkaar ontmoeten en samen werken aan een betere toekomst. Dat allemaal in een duurzaam stedelijk gebied met veel groen, water en hergebruikte materialen. Met bedrijven en voorzieningen die zijn gericht op persoonlijke ontwikkeling en circulaire economie. Alle gebouwen van het oorspronkelijke slachthuisterrein – het slachthuis, de directeurswoning, kantine, watertoren en de stallen – blijven behouden en krijgen een nieuwe functie. Ze vormen één architectonisch geheel met de ruim 160 nieuwbouwwoningen in het Slachthuis District.

In samenwerking met de gebiedsmarketeer van BPD hebben wij via placemaking het Slachthuisterrein weer op de kaart gezet. Eind 2020 zijn de eerste 3 blokken in verkoop gegaan. Hiervoor ontwikkelde Scrambled Ads o.a. de magazines met gebieds- en woninginformatie.

Vragen of meer info over deze case?
Neem contact met ons op. Wij vertelen je graag meer over onze aanpak voor de gebeidsmarketing van Slachthuisterrein en verkoopcommunicatie van Slachthuis District.

Placemaking

 

Het oude slachthuis in Haarlem staat al sinds eind jaren ‘80 leeg. De perfecte ruimte voor een spooky spookhuis.

 

Het is een project van kunstenaars, die er met licht, geluid, geur en theater een enge maar kunstzinnige plek van hebben gemaakt.